ساختمان اداری درمان آرا
ساختمان اداری درمان آرا

ساختمان اداری درمان آرا

از انجایی که پروژه با کاربری اداری بوده و عملکرد از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد ایده اصلی پروژه حل کردن سیرکولاسیون اداری و دسترسی ها به صورت مطلوب و ترکیب خطوط منحنی و شکسته به تناسب کاربری های خواسته شده در جهت ایجاد یک معماری آرام و خالی از تجمل گرایی و شلوغ کاری های عامدانه بوده است.در این پروژه اولویت ،آرامش افراد در محیط کاری بوده است.
فرم خاص و زوایای تند این ساختمان و همچنین شکستگی های موجود در اطراف کار از موادی هستند که حل آنها به نحوی که نه تنها این عوامل تهدیدی برای کار نباشند بلکه خود این موارد عملا تبدیل به نقاط قوت پروژه شوند نیازمند خلاقیت منحصر به فردی می باشند که طراح این پروژه از آن بهره برده است. همچنین فضایی که می توانست به راهروی باریک و طویل تبدیل شود اکنون فضایی است بسیار گشاده و باز که کلیه کاربری های مورد نیاز را با نور استاندارد در خود جای داده است.
همچنین به غیر از مبلمان و صندلی های موجود در پروژه که خریداری شده اند کلیه کمد ها،ویترین ها،میز ها توسط این مجموعه طراحی شده و ساخت انها نیز به عهده سازندگان این شرکت بوذه که به صورت اختصاصی و متناسب پروژه می باشد.

  • دسته بندی : اداری
  • تاریخ : دی 16, 1397